Walk Challenge China 2008 - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Annis Lekransy - WaarBenJij.nu Walk Challenge China 2008 - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Annis Lekransy - WaarBenJij.nu

Walk Challenge China 2008

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annis

20 Juli 2008 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Ni Hao vrienden en familie,

woensdag 23 juli a.s. vertrekken Ineke en ik en donderdag 24 juli, Emmy en Tjak naar het Verre Oosten. Samen met ons gaan in totaal 626 deelnemers mee met deze unieke reis.

Walk Challange China.
Dit jaar bestaat de wandelsportorganisatie KNBLO-NL 100 jaar. Dit viert de 100 jarige door allerlei activiteiten en festiviteiten te organiseren. Niet alleen in Nederland, maar ook in China! Vlak voorafgaand aan de Olympische Spelen 2008 in Beijing vindt een unieke wandel 3-daagse plaats in China. Voor de (leden) deelnemers als één van de verjaardagsfeestjes van de oudste wandelsportbond in Nederland. Hiervoor heeft de KNBLO-NL de 'Stichting Jubileum 3 Daagse China 2008' opgericht, die volledig belast is met de organisatie van de reis. Met in totaal 626 reizigers gaan we voor 18 dagen lang naar China.

Wat we daar gaan doen:
• 3 dagen wandelen in China
• Bezoeken van twee grote steden: Beijing en Dalian.
• Land en cultuur leren kennen - excursies
• Meemaken van de opening van de Olympische Spelen in Beijing in het Heineken Holland House middels schermen.
• Naar de voetbalwedstrijd Nederland - Nigeria

• 21 Juli 2008 - 09:00

Barbara:

! hahahaa Dit betekent: wat ben jij mooi!!!

• 21 Juli 2008 - 09:02

Barbara:

Ohw ik had chinese tekens geplaats, maar ja dat leest die niet!!

• 21 Juli 2008 - 13:24

Hahaahahah:

hahahahahahah jaaa mooie foto hoor!!
    xMi

• 21 Juli 2008 - 13:55

Djon:

Alvast een sportieve vakantie toegewenst!

• 21 Juli 2008 - 17:33

Marie Christine: