De dagen in Cameron Highlands - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Annis Lekransy - WaarBenJij.nu De dagen in Cameron Highlands - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Annis Lekransy - WaarBenJij.nu

De dagen in Cameron Highlands

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annis

16 November 2007 | Maleisië, Cameron Highlands

Na een lange vermoeiende bustocht, eindelijk aangekomen in Cameron Highlands Strawberry Resort. De kamers zijn best groot met een badkamer zo groot als de slaapkamer met een uitgebreide ligbad, aparte douchehok en een toilet.
Vanochtend lekker pas om 09.00 uur vertrokken richting de theeplantages. Het was een mooie tocht; eerst met de grote bus,daarna moesten wij overstappen in een kleinere schoolbus omdat de weg naar de plantages steeds smaller lopen. Het was een leuke ervaring met die bus; die zou in Nederland niet door de APK keuring zijn gekomen, heel gammel en kraken aan alle kanten.
Na een lekkere kopje thee zijn wij naar de vlindertuin gegaan. Heel veel vlinders, (ik dacht gelijk aan Mi en Bar, dat was dus helemaal niets voor jullie). Achteraf bleek dat er niet alleen vlinders waren maar ook aaibare wandelende takjes en kikkers en tarantula spin, hagedisjes en van die groene slangetjes. Miek en ik waren maar een beetje achteraan gaan lopen want wij vonden maar niets.
Na de lunch bij een golfbaan, zijn wij naar een stadje in de buurt gegaan. Daar heeft Fred en Jack (een van de medereizigers) een duur horloge gekocht. Het kostte 30 Ringgit (iets van 6 Euro).
Nu weer terug in het hotel zijn wij maar weer gaan internetten.

Bericht voor Olga: je moeder had het over Strawberry island; het moet zijn Cameron Highlands - Strawberry resort.

Morgen gaan wij weer van hier weg richting Penang voor een paar dagen.

Ton en Nelly: bedankt voor jullie reacties elke keer weer!!

Mireille en allen: dank voor de reacties; het is toch wel leuk dat jullie steeds ons bericht lezen.

Voor Tjak: vandaag naar een kleine fruitmarkt geweest: helaas heb ik nog geen durian gevonden. Toen ik ernaar vroeg, bleek dat er geen seizoen is voor durian. Een echte tegenvaller!!!

Okay lieve familie, tot zover weer. Tot de volgende mail.

Voor Kas en Maaike hele lieve groetjes, kusjes en dikke knuffel van oma Mieke en opa Fred. Kas, oma belt je gauw weer. Dan kan je misschien vertellen of Sinterklaas al bij jullie is geweest. Okay? Tot gauw!

Groetjes en heel liefs (ook aan onze Moeder) en allen daar van Ineke, Annis, Fred en Mieke.

  • 16 November 2007 - 10:23

    Chris En Willem:

    Heerlijk dat jullie zo genieten. Het klinkt allemaal ook wel fantastisch. Waar blijven de nieuwe foto's??(graag v.d. theeplantages)en Annis, ben jij zo bang voor kleine beestjes?? Valt me wel een beetje tegen van je hoor...liefs van ons en pas goed op jullie zelf.Dikke kus.

  • 16 November 2007 - 11:13

    MiMPJe:

    Vlinderssss?? Ben je in de war met Jennifer? Voor 1 ben ik nl niet bang hoor.. meer het idee als er duizenden rondfladderen.. dat iiieeeeeuuuwww gevoel..zoveeeeeel stipjes in de lucht.. en dan beweegt dat zo...iieeeeee...
    Nahja..plezier nog daar, ik zal eens kijken of ik adressen voor jullie kaartjes kan scoren ;)
    Groetjes en kussies van ons!
    dOEiii

  • 17 November 2007 - 08:35

    Liz Lekransy:

    Hallo lieve vakantie gangers,
    Ik lees nu uitgebreid van jullie reis verslag en probeer het te onthouden voor ons reis strakjes in januari.Wel spannend en vermoeiend lijkt me dat vroeg opstaan maar het lijkt mij een mooi land en daar gaat het om en het lekker eten PEDIS!!!!!!Ien Kan je daar lekker shoppen dan hoef ik niet zo veel kleren mee te nemen.Wij zijn net terug van Zuid Frankrijk en Spanje dicht bij Gerona en het was daar ook lekker warm met veel wind en de nachten wel koud.
    Nou vakantie gangers ,geniet er maar van en lekker bruin worden voor de terug komst.
    Groetjes en kusjes aan allen......liefs Liz

  • 17 November 2007 - 12:30

    Schoppen Vier:

    In de Achterhoek vroor 't gisterenavond, maar nu (13.20 u) schijnt de zon. Buiten zal het rond de 6 grdaen zijn, heerlijk! Wat jammer dat er geen durian te zien is, of heeft Ineke expres de andere kant op gekeken toen er wel wat te zien was? Maar ik geloof je wel hoor!
    Wij (achteraf inschrijvers) krijgen per 1/12-'07, over 2 weken dus, van KNBLO bericht hoe wij ons officieel moeten inschrijven, en daarna hopen dat je erbij bent. Wie weet hebben ze in China ook durian? Voor jullie 4en een heel leuk weekend en nog ateeds veel vakantieplezier toegewenst!
    Ajuus, tot een volgende reactie. Dag!

  • 17 November 2007 - 12:46

    Barbara:

    Hallo u4!!
    Getverrrr al dat gefladder! IEEEEEEUUUWWW Groot gelijk hoor ma en tMieke, dat jullie 8eraan liepen! Ik zou 8eraan lopen met mijn ogen dicht! hahahaa
    Dust en ik zijn 2 dagen terug uit Kopenhagen, alles is positief verlopen, dus ik lees nu pas jullie leuke berichten. Fijne vakantie verder! Oh ja, had papa al gevraagd aan tMieke of ze in dat Strawberry reasort ook hete peren hebben??? ahhahahahahaaa Doeiiiiiiii Kusjesssss

  • 17 November 2007 - 17:32

    Marie Christine:

    Tante Ien, u stond vast vooraan toen de tarantula spin geaaid mocht worden!
    hahahahaha
    ik lees met plezier jullie verhalen!
    geniet ze nog even!
    XMC

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annis

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 37543

Voorgaande reizen:

23 Juli 2008 - 09 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: