De dagen in Penang - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Annis Lekransy - WaarBenJij.nu De dagen in Penang - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Annis Lekransy - WaarBenJij.nu

De dagen in Penang

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annis

18 November 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lieve familie,

Gisteren 17/11 aangekomen met de bus in Penang in hotel Bayview. Ook weer grote kamers, groter weer dan in Cameron Highlands. Na aankomst bij het hotel gingen wij gelijk een taxifietstocht maken. Ieder in zo'n becak. Dat was lachten geblazen. Er was een zo'n manneke die denkt elke keer dat ie leuk was, met een paar tandjes in de mond en hij was de enige die een radio bij zicht had. Dus wat deed hij? Keihard draaien en maar lachen en gek doen. Als wij over moeten steken stond iedereen stil en hij hing zo wat achterover en maar lachen.. Hij trok gewoon de aandacht, dat vond ie leuk. Enfin het was een hele leuke fietstocht geweest.
De volgende dag, vandaag zondag, 18/11 hebben wij eerst een tour gemaakt om het eiland; onder andere een bezoek naar een slangentempel. Natuurlijk gaan (t)Mieke en ik niet de tempel in. Ik vooral niet... en 's-middags waren (t)Mieke en ik ons lekker laten verwennen. Alleen een gezichtsmassage gehad. Annis heeft zich ook laten masseren en Fred ging lekker wandelen, de buurt verkennen.
Annis en Mieke hebben last van de airco; ze hebben last van hun keel. Steeds maar hoesten; ze nemen gelukkig strepsils voor de keel.
Morgen 19/11 gaan wij naar het hoogste punt van Penang met een monorail.
Deze excursie duurt gelukkig een halve dag, zodat wij s-middags nog naar een winkelcentrum kunnen. Tot op heden hebben Mieke en ik nog steeds niet lekker kunnen SHOPPEN!

Okay lieve familie nogmaals bedankt voor de reacties.

Noot aan MC: natuurlijk sta ik voor aan bij de tarantula...nou echt niet hoor!!!

MiMaJes: ik dacht dat jij niet tegen vlinders kan; maar het was Jen. Okay!

BaDu: leuk dat het jullie een beetje gelukt zijn met de zaak...

LizLekr: gelukkig ben jij weer thuis. Dus jullie hebben het leuk gehad in Frankrijk. Dank voor je reactie.

CrisWim: Annis is nergens bang voor hoor!
Het was meer Ien die niet vooraan de rij staat als er een slangetje of hagedis of een bladkikker of een lopende tak of een of andere lekkere insect getoond wordt.
Gerverrrr....ik griezele er gewoon van...

Okay tot zover dit bericht. Tot gauw mails weer.

Voor Kas en Maaike een dikke kus en knuffel van oma Mieke en opa Fred en groetjes ook van Annis en Ineke. OOk de groetjes aan jullie ouders.

Dag allen tot gauw weer!!
We genieten nog maar verder weer van alles en nog wat, als jullie het niet erg vinden. DAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGG

• 18 November 2007 - 16:17

Willem & Christel:

Hallo genieters,

Toe maar weer, een slangentempel, stoer hoor.
    Hej Annis en Fred, jullie gaan ons bij terugkomst toch niet verrassen met slangenleren cowboylaarzen hè?!! Of worden jullie door je eega verrast met een slangenleren tang.... ehh tas.
    Fijn om te lezen dat jullie je vermaken terwijl ik hier 's morgens mijn autoruit moet schoonkrabben voor ik naar mijn werk ga. Niks geen becak, maar gewoon zelf gas geven. Gelukkig nog wel met mijn mond vol eigen tanden (haha). We hopen nog wel wat foto's te zien.
    Veel plezier en we zijn alweer nieuwsgierig naar jullie volgend verslag.

Liefs uit HHW.

• 18 November 2007 - 22:06

MiMPJe:

Ooeehh lekker een massage!!
    Gelukkig zijn hier ook masseurs aanwezig, heb afgelopen vrijdag ook een heerlijke massage gehad! En van het weekend ook nog in bad gelegen! Ja, ja Marcel heeft weer een stukje in de badkamer voltooid! Is mooi geworden, goed bezig die jongen ;)

Kijk uit naar jullie volgend verhaal! Plezier nog!
    xMiMPJe

• 18 November 2007 - 22:07

Mi Nog Even..:

hebben ze ook Strepsils daar??

• 19 November 2007 - 09:43

Schoppen Vier:

Op mijn reactie wordt helemaal niet gereageerd, mooi is dat! Zeker bezig met het gezichtmasseren van die becakchauffeur en genieten van zijn tandpastalucht!
    Geintje, dat weten jullie wel! Wij hebben lekker meegenoten hoor, veel plezier verder. Ook willen wij in de Achterhoek wat bewijsstukken zien op leuke foto's.
    Veel plezier verder, en geniet volop van de laatste dagen die helaas naderen!
    Veel liefs van ons. xxx

• 19 November 2007 - 20:37

Bep:

hoeveel kilo,s zijn er bij het eten ziet er erg lekker uit . geniet nog maar lekker het is hier toch koud.gr bep

• 19 November 2007 - 21:27

WaSabJe:

Hallo vakantiegangers!

Zo te lezen hebben jullie t erg naar jullie zin! Leuk hoor! Wij wensen jullie nog hele fijne dagen toe, maar dat zal vast en zeker wel lukken...

Grtjs uit t koude NL...bbbrrrrr...

Dikke knuffel
    WaSabJe