Groeten uit Capelle aan den IJssel - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Annis Lekransy - WaarBenJij.nu Groeten uit Capelle aan den IJssel - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Annis Lekransy - WaarBenJij.nu

Groeten uit Capelle aan den IJssel

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annis

04 December 2007 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Lieve familie, vrienden en kennissen,

Nee, dit bericht komt niet uit Langkawi maar uit Capelle aan den IJssel.
Een week na onze terugkomst: het weer is nog steeds niet veel beter op geworden.
Het is moeilijk om aan te wennen en toch, toch moet je het accepteren.
Gelukkig hebben we onze mooie zonnige herinneringen, waar we op bepaalde momenten even in gedachten terug kunnen gaan. We hadden een heel goed gezelschap, gidsen en chauffeur, waarvoor onze dank. Genoten van het land, mensen, cultuur, eten helaas te weinig fruit (nog geen fruitseizoen) alle nieuwe indrukken, excursies met veel leermomenten.
Ook 600 foto’s bekijken, breng je in weer terug naar Maleisië…

Wat onze ‘zwakke’ Ineke betreft, het gaat elke dag wat beter met haar.
De huisarts constateerde bij haar bezoek aan hem, dat ze een lichte bronchitis had.

Het uitgebreide vakantieverslag en foto’s worden in de loop van de komende week in Ahiolo weblog (http://ahiolo.web-log.nl/ahiolo/) geplaatst.

Nogmaals hartelijk dank voor het contact via Ahiolo.waarbenjij.nl en tot de volgende
reis. Voor nu, veel plezier met bekijken van de geplaatste foto’s.

• 04 December 2007 - 10:32

Mi:

Wat een leuke foto's peps!
    En zo mooi scherp enzo ;)

Heeerlijk om zo ff in Maleisië te zijn...Succes met de foto's..hihiii
    xMi

• 04 December 2007 - 10:47

Maria:

Prachtige fotoooos en beterschap voor Ineke. xx Maria

• 04 December 2007 - 13:26

Liz Lekransy:

Hi Annis en Ineke,
    Wat sneu dat jij nog niet beter bent Ien?? Ik moest toen ook hoesten van de airco en die ben ik ook nog niet helemaal kwijt maar gelukkig geen bronchitis. Ik wens je van harte beterschap bij deze en tot ziens.
    Liefs ....Liz

• 04 December 2007 - 17:49