De laatste paar dagen op Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Annis Lekransy - WaarBenJij.nu De laatste paar dagen op Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Annis Lekransy - WaarBenJij.nu

De laatste paar dagen op Langkawi

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annis

24 November 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lieve allemaal,

Nogmaals dank voor jullie fijne en leuke reacties.
Morgenavond om half 8 local tijd, bij jullie daar zou dan om half een 's-middags zijn, worden wij met een busje opgehaald om terug te vliegen naar KL en daarna naar Amsterdam. Aankomst in Amsterdam ± 05.55 uur.
Ik weet niet zeker, maar voor degene die ons komt ophalen, willen jullie dan teletex bijhouden? En graag de winterjassen meenemen s.v.p.
Alvast dank!
Morgen moeten wij om 12.00 uur local tijd onze kamer uit; wij kunnen helaas niet aanhouden tot 's-avonds.

Vandaag met de taxi naar een plaats genaamd Kuah, waar eigenlijk winkels zijn. Dat viel dus een beetje tegen. Het was niet veel.
Nee Liz, ik heb wel wat goud gezien, wit goud, maar ook niet veel.

Winkelplaza net als in KL is het natuurlijk niet. Het is niet te vergelijken.

Maar een ding is het wel: over het weer mogen wij niet mopperen. Alhoewel ik heb een hele dag op bed gelegen. Nog steeds niet lekker. Ik hoop dat de terugreis mee zal vallen.

Dit bericht zal het laatste bericht zijn vanuit Maleisie. Heel veel dank voor jullie reacties en belangstellingen.
Het volgende bericht krijgen jullie vanuit Capelle aan den IJssel en/of Vlaardingen.

Okay, lieve mensen, tot mails maar weer,

groetjes,veel liefs en knuffels en tot gauw mails.

Fred, Mieke, Annis en Ineke

  • 25 November 2007 - 08:15

    Marie Christine:

    nah.. wat toevallig.. ik vlieg morgen om 7.00 s ochtends weer vanaf Schiphol... zijn we weer op hetzelfde moment daar...
    ditmaal ga ik naar Madrid..
    ik denk niet dat ik jullie zie, want ik vlieg Schengen dus niet door de douane..
    goede reis en ik heb genoten van jullie stukjes!

  • 26 November 2007 - 22:59

    Ton En Nelly:

    Hoop dat jullie een goede terugreis hebben gehad en weer lekker in jullie eigen bed liggen! We horen het nog wel!
    Groetjes uit Chaam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annis

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 37536

Voorgaande reizen:

23 Juli 2008 - 09 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: