De dagen in Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Annis Lekransy - WaarBenJij.nu De dagen in Langkawi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Annis Lekransy - WaarBenJij.nu

De dagen in Langkawi

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annis

20 November 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lieve familie,

De boottocht van Penang naar Langkawi viel best mee; we moesten wel vanochtend om 07.30 uit het hotel. Alleen de huisjes vielen een beetje tegen (vindt Mieke); het komt ook omdat wij vanuit de luxe van KL naar een resort in Taman Negara daarna naar Cameron Highlands en daarna naar Langkawi verplaatsen. Hier in Langkawi verblijven wij in huisjes die klein en donker zijn. Maar het strand en het zwembad is wel leuk!!
Toen wij de resort aan het verkennen waren, moesten wij langer bij een bar blijven hangen omdat het onweerde. Voor het eerst eigenlijk dat wij zo'n onweer hebben meegemaakt. Nu is de regen opgehouden, dus zijn wij maar gaan internetten. Hoe is het verder met jullie allen? Als ik zo jullie reacties lees is het daar nu erg koud???
Trouwens nog steeds dank voor de leuke reacties.

We blijven hier tot zondagavond en misschien dat wij jullie nog een keer een berichtje sturen hoe het verder gaat met ons. Want we hebben nog een excursie morgenochtend en dan zijn wij vrij om zelf wat te gaan doen. Dan moeten wij op pad gaan om te kijken of er ook winkels zijn waar wij kunnen shoppen.
Jullie horen dat nog wel.

Een noot aan Bep: jouw berichtje is overgekomen. Nogmaals dank namens Mieke en Fred; je krijgt ook de hartelijke groeten van Fred en Mieke.

Noot voor Corrie: gefeliciteerd met je nieuw e-mailadres. Als het goed is, ontvang je ook een bericht van ons over deze reis.
Leuk hoor Cor, dat wij elkaar kunnen e-mailen. Annis en ik verwachten wel jouw reactie he???

Tjak: zoals het hier uitziet, weet ik niet of ik uberhaupt een durian kan eten.
Wel erg jammer!!!!
Trouwens ik vind dat er sowieso niet zoveel fruit te krijgen is. Wat wel lekker is, is de papaya.

Nou lieve mensen,tot zover maar weer.

Voor Olga,Peter, Kas en Maaike een dikke knuffel en kus van (oma) Mieke en (opa) Fred.

Voor Sab en familie: heel veel dank voor je reactie en dikke kus van oom Annis en tante Ien, ook voor de kleine.

Noot voor Ar: hebben Roel en Kate wat ruimte in hun tassen voor de cadeautjes voor tante Nel? Ik hoop het wel.

Voor jullie allemaal een dikke kus en tot mails maar weer.Okay?

He Wim: je moet de mannen niet op het idee brengen joh over die slangenleren tan......Het is al eng genoeg zeg!

Willen jullie ons mam ook de groetjes doen en een dikke kus geven van Annis en mij?

Daaaaggggg tot gauw weer!!

• 20 November 2007 - 09:53

Liz Lekransy:

Lieve Annis ,Ien, Fred en Mieke,
    Ik ben nu op de hoogte en ben benieuwd hoe het bij ons zal zijn straks in Januari, misschien veel regen want dan is het regentijd.
    Geniet er maar lekker van dat mooie weer, want het is hier erg koud .Koop niet te veel anders heb je overweight net als Liz 28 kg.
    Groetjes ....liefs...en xxxx Liz

• 20 November 2007 - 15:55

Bep:

leuk dat je zo met elkaar in contakt ben wat is ver. Ik wens jullie nog fijne dagen en een goeie vlucht terug.