Woensdag 21 november 2007 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Annis Lekransy - WaarBenJij.nu Woensdag 21 november 2007 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Annis Lekransy - WaarBenJij.nu

Woensdag 21 november 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annis

21 November 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lieve familie,

Vandaag hadden wij onze laatste excursie gedaan, Het was een mangrove toer. Varen met een boot naar een grot, (Mieke was niet in de grot geweest) daarna iets van 4 km door de grot gewandeld met bovenaan de grot heel veel vleermuizen en verschillende stallegtieten en stallegmieten.
De gids legde ons uit wat voor soorten wortels allemaal groeien en wat voor functie ze allemaal hebben.
Het was erg interessant. Daarna hebben wij verschillende soorten vissen gevoerd met brood en daarna hebben gepicknicked. Je kon ook gaan zwemmen, maar niet iedereen deed dat.
Ik was vandaag niet zo lekker geweest. Na een middagdutje gaat het een beetje weer. Nu dus weer internetten.

Lieve allen, we zullen na vandaag onze eigen programma maken met een beetje op stap gaan en wat shoppen.

Jullie krijgen een bericht wanneer wij weer vertrekken vanuit Langkawi. Okay?
Tot zover dus.

Liefs en groetjes en knuffel aan Kas en Maaike van opa en oma.

Aan LizL.: de regen is alleen maar in de middag of in de avond. Overdag is het lekker zonnig hoor!

Bep: bedankt voor je reactie. Groetjes van Fred en Mieke.

Voor de rest: allemaal de groeten en tot gauw mails.

Uiteraard kunnen geen foto's bijgestuurd worden, maar dat krijgen jullie zeker wel te zien zodra wij thuis zijn.

Liefs,
Annis, Ineke, Mieke en Fred.

• 21 November 2007 - 17:51

Barbara:

Haaaallooo, vervelend dat je je wat minder voelt! Beterschap! ~Dustin en ik gaan nu stamppot peen/ui eten! Mmmmmm Lekkah!! Hier is het vies miezerig weer! Blegh,.. Geniet ervan!

• 21 November 2007 - 20:05

Lizlekransy:

Lieve Mensen,
    Niet te veel inkopen doen, denk aan de overweight. Koop maar veel gouden sieraden of is het daar erg duur?????
    Een goede reis terug en tot ziens in het koude kikkerland.

Groetjes en veel liefs......Liz

• 22 November 2007 - 11:24

Mi:

Veel plezier de laatste paar dagen! Rust maar goed uit en geniet van het mooie (ei)land en tot snel in NL!! Ben benieuwd naar de foto's...is het nog allemaal gelukt met de nieuwe camera van pa?

• 22 November 2007 - 14:10

DTC-ZWOEGERS:

Heej Freddie uit Wenen! (en Mieke uut Kaam) Het wordt echt de hoogste tijd dat je weer naar Ridderkerk komt. Hoe haal je het in je hoofd om die jonge honden zo lang (en nog in het hoogseizoen ook) alleen te laten. Hier wacht een stapel (papier-)werk op je. En lol natuurlijk! Je zal het wel gemist hebben die humor hier over oa dat paard. Dus nog even genieten de laatste paar dagen. Goede reis naar huis en tot volgende week.
    (je mag maandagmiddag gerust komen hoor, haha. Groeten van de DTC'ers

• 22 November 2007 - 14:12

DTC:

Heej Freddie, die vakantie hebben we je natuurlijk wel van harte gegund. Mazzel

• 22 November 2007 - 14:18

Dtc:

heeey freddie weet jij waar die nota van cirkel is??????
    Hoop dat je heel veel plezier hebt met z'n allen!!!
    geniet nog maar lekker, want voor je het weet zit je weer achter je "stoffige"bureau.

have fun

• 22 November 2007 - 14:27

DTC:

Nog lekker een paar dagen genieten geblazen.Plak er anders lekker nog een paar dagen aanvast, want Rob heeft alles onder control. Nog heel veel plezier daar en de groeten aan iedereen. Tot maandag.

• 23 November 2007 - 13:29

Bep :

hoi ik wilde even zeggen dat Mirielle een dochter heeft gekregen alles is goed ze heet Claire Ik weet niet of je het nog leest maar een hele goeie reis terug

• 23 November 2007 - 19:05

De Offies.:

Aftellen geblazen, dus geniet ervan en alvast een goede reis terug. Naar regen en storm. (Denk er nog maar niet aan) Tot Maandag.